Pinteresting

Pinstrestar en del nuförtiden, konstigt nog mest på inredning, kanske behöver lite distans till mode trots allt, lite lagom, detta handlar ju om ungefär samma sak men det är mer beständigt och funktionellt, bekvämt för min hjärna, 
 
I  och med flytten som komma skall, så har jag funderat på vad jag ska ändra, bara för jag kan. Jag har bestämt mig för att kombinera skrivbord/arbetsplats och matbord. Jag har verkligen saknar att kunna duka och laga middag som kan ätas ordentligt när det gäller fler än mig själv. Har därför kollat runt en del på olika stolar och kommit fram till att ikea inte är så billiga och bra på den fronten som med det flesta andra saker. Furniturebox har många bra och snygga stolar till halva priset av de jag kollat på från ikea. Det krävs att stolarna är lite bekväma eftersom att det även ska vara min arbetsplats. Ramble ramble. x
 
Allmänt | |
Upp